Op zoek naar een nieuwe computer of laptop? Van een desktop tot een all-in-one pc of een 2-in-1 laptop tot gaming laptop, in ons uitgebreid assortiment vindt je altijd jouw perfecte computer.
Advies nodig voor een nieuwe Computer? Bekijk onze Computer Advies pagina
Smart devices zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ben je op zoek naar een e-Reader, dashcam, tablet of een smartphone? Bekijk ons assortiment. Staat er niet bij wat je zoekt, laat het ons weten.
Wil jij jouw computer upgraden of uitbreiden met software? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Advies nodig? Wij adviseren je graag per telefoon, email of in onze showroom.
Alles om jouw game ervaringen nog beter te maken! Je vindt bij ons de grootste gamestoelen showroom in de Benelux! Ook voor je al gaming randapparatuur ben je bij ons aan het juiste adres.
Alles voor bij je computer of laptop. Zoals een monitor, printer, scanner, toetsenbord of muis. Naast de voor de hand liggende apparaten, moet je ook denken aan mediaspelers, USB hubs, externe kaartlezers en externe DVD branders.
Vind de beste netwerkoplossingen of stel al jouw bestanden veilig met de veiligste opslagproducten, met ons uitgebreid assortiment vindt je altijd wat je zoekt!
Bij Yorcom bestel o.a. je printpapier, inktcartridges en toners. Voor andere kantoorartikelen ben je natuurlijk ook welkom bij ons!
Voor al jouw connectiviteit oplossingen. Wat je ook wilt aansluiten wij hebben de oplossing voor jou met onze kabels en converters. Staat er niet bij wat je zoekt, laat het ons weten.
Reactie binnen een paar uur.(Alleen op werkdagen)
Maandag t/m Zaterdag. Tel: 010 44 55 400
Mocht je tijdens het orderproces problemen ondervinden met betalen of is er een storing bij jouw bank, dan kan het voor komen dat jouw betaling is mislukt.
Is jouw iDeal of Creditcard betaling mislukt? Controleer dan eerst of de betaling van jouw rekening is afgeschreven. Is de betaling niet afgeschreven dan vind je in jouw Yorcom account onder "Orderhistorie" bij jouw bestelling een betaallink om de betaling als nog uit te kunnen voeren.
Heb je geen Yorcom account? Dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen of neem contact met ons op om je een nieuwe iDeal betaallink te mailen.
Is de betaling wel afgeschreven en je twijfelt of de bestelling wel juist is doorgekomen omdat je geen orderbevestiging hebt ontvangen? Controleer dan a.u.b. eerst jouw spam-box (ongewenste e-mails). Een andere optie is om onder orderhistorie te kijken op jouw Yorcom account, hier kun je nagaan of de bestelling correct is binnen gekomen bij ons.
Heb je geen Yorcom account of blijf je twijfelen? Neem gerust contact met ons op, dan kijken wij het voor je na.
Is jouw Paypal of creditcard betaling geweigerd? Je hebt een bestelling geplaatst en je krijgt het bericht dat de betaling hiervoor geweigerd is dan kan dit meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld voor een creditcard een onjuist ingevulde vervaldatum of CVC code.. Zowel creditcard als Paypal zijn zeer fraude gevoelig en worden aan de hand van een groot aantal criteria gecontroleerd.
Wij hebben bij een weigering geen inzage in de redenen waarom een betaling geweigerd word, helaas kunnen wij je dan ook niet helpen om dit te achterhalen. Voor meer informatie adviseren wij je contact op te nemen met jouw creditcard maatschappij of met Paypal, afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode.
Daarnaast kan een geweigerde betaling niet opnieuw worden uitgevoerd. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen, wij adviseren je dan wel te kiezen voor een andere betaalmethode, bijvoorbeeld met iDeal of bankoverschrijving.