Op zoek naar een nieuwe computer of laptop? Van een desktop tot een all-in-one pc of een 2-in-1 laptop tot gaming laptop, in ons uitgebreid assortiment vindt je altijd jouw perfecte computer.
Advies nodig voor een nieuwe Computer? Bekijk onze Computer Advies pagina
Smart devices zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ben je op zoek naar een e-Reader, dashcam, tablet of een smartphone? Bekijk ons assortiment. Staat er niet bij wat je zoekt, laat het ons weten.
Wil jij jouw computer upgraden of uitbreiden met software? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Advies nodig? Wij adviseren je graag per telefoon, email of in onze showroom.
Alles om jouw game ervaringen nog beter te maken! Je vindt bij ons de grootste gamestoelen showroom in de Benelux! Ook voor je al gaming randapparatuur ben je bij ons aan het juiste adres.
Alles voor bij je computer of laptop. Zoals een monitor, printer, scanner, toetsenbord of muis. Naast de voor de hand liggende apparaten, moet je ook denken aan mediaspelers, USB hubs, externe kaartlezers en externe DVD branders.
Vind de beste netwerkoplossingen of stel al jouw bestanden veilig met de veiligste opslagproducten, met ons uitgebreid assortiment vindt je altijd wat je zoekt!
Bij Yorcom bestel o.a. je printpapier, inktcartridges en toners. Voor andere kantoorartikelen ben je natuurlijk ook welkom bij ons!
Voor al jouw connectiviteit oplossingen. Wat je ook wilt aansluiten wij hebben de oplossing voor jou met onze kabels en converters. Staat er niet bij wat je zoekt, laat het ons weten.
Reactie binnen een paar uur.(Alleen op werkdagen)
Maandag t/m Zaterdag. Tel: 010 44 55 400
Jouw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. Service, betrouwbaarheid, kwaliteit en tevredenheid staan immers hoog in het vaandel bij Yorcom.
Hoe kun je jouw klacht melden? Contact ons zo snel mogelijk als je een klacht hebt, mede om eventuele schade te beperken. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt, als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in jouw belang om jouw klacht schriftelijk kenbaar te maken, je kunt dit doen door ons te mailen of stuur een brief naar:
Yorcom Computers BV T.a.v. Klantenservice/klacht Hoogstad 265-267 3131KX Vlaardingen
Natuurlijk is het ook mogelijk om jouw klacht telefonisch kenbaar te maken op het volgende telefoonnummer: 010 44 55 400
Wat gebeurt er met mijn klacht? Wij streven ernaar jouw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen en het op te lossen, mocht dit niet lukken krijg je uiterlijk binnen 3 werkdagen een bericht met:
Kunnen wij je niet de gewenste oplossing aanbieden dan zullen wij, in overleg met jou, naar andere mogelijkheden kijken.